Klacht: Vulling HAY PENNEN en afhandeling klantenservice

op 17 maart 2017 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Vorig jaar heb ik 2 HAY pennen gekregen van een dankbare klant/vriend.
Eind van 2016 heb ik een vulling gekocht voor een van de pennen bij de afdeling pennen/boeken.Een Cross vulling. Na een paar keer schrijven bleek dat de vulling in de pen “kroop” en dat ik steeds weer moest draaien om te schrijven.
Omdat nu ook de vulling van de ander HAY pen op is ben ik vandaag, 17 maart, met de pennen naar de Bijenkorf gegaan.
Helaas er worden geen crossvullingen meer verkocht en ik werd verwezen naar Akkermans in de stad. Bij Akkermans bleek dat de vulling in de HAY pen verkocht door Bijenkorf verkoopster te kort is en ook bleek dat de oorspronkelijke vulling een “fake” Cross vulling is.

Voor de 2e keer naar De Bijenkorg.
HAY gebeld. Er worden geen vullingen verkocht bij HAY.
Maar eens proberen bij Fa de Winter.
Bij Fa. de Winter werd ook geconcludeerd: voor de HAY pen is er geen vulling, nergens op de wereld.
De Cross vulling is iets te kort.
Dus ook mijn vulling, verkocht door de Bijenkorf.
Ben ook nog bij de klantenservice geweest met de verkoopster.
Op mijn vraag waarop de Bijenkorf spullen verkoopt waarop geen service is, kreeg ik het antwoord: wij verkopen zoveel spullen, daar kunnen wij geen rekening mee houden”!!!
En u moet uw bonnen bewaren.

Ik kan toch moeilijk naar de gever gaan en zeggen ” je hebt een kado gegeven waar ik uiteindelijk niet mee kan schrijven”
Nu heb ik:
* 2 HAY pennen waar ik niets mee kan doen.
* 1 Cross vulling voor een pen die ik niet heb

Ben vandaag 2x van het kastje naar de muur gestuurd en ben als een klein kind weggestuurd.

Ben denk ik, 50 jaar Member/Privilege lid en heb vandaag nieuwe kleding en schoenen gekocht.
Die ga ik morgen terugbrengen.
Heb geen zin meer in de Bijenkorf.

Ik wil geen geld terug voor de pennen.
Ik wil schrijven met de Hay pennen.

Mocht deze klacht niet worden behandeld dan ge ik verder zoeken naar een oplossing.
Vandaag heb ik u een mail gestuurd.
Jane Voogt

Ik wil schrijven met de pennen die ik kado heb gekregen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 21 maart 2017 om 09:43 geantwoord

De Hay pennen kunnen voor 6 euro op de website van Hay aangeschaft worden en zijn niet navulbaar. Dat staat er ook bij op de site van Hay. Met de reeds verstuurde cadeaucard kan de klant wellicht in het filiaal ook nieuwe pennen aanschaffen. . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door janevoogt