Klacht: Vuile cottage, onuitstaanbare geur in slaapkamer en diefstal van kinderwagen

op 28 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste,

Wij zijn van vrijdag 24 juni tot en met zondag 26 juni op weekend gekomen naar Center Parcs Heijderbos met onze dochter van 19 maanden. Toen wij binnenkwamen in onze premium kindercottage viel ons onmiddellijk op dat het er vol lag met dode vliegen en andere vuilresten, in de badkamer zaten er nog gebruikte maandverbanden in de vuilbak. In de keuken en woonkamer bleef je met je handen overal aankleven van de vettigheid. Alsof dat nog niet genoeg was was de slaapkamer met het dubbel bed doordrongen van een muffe geur door een vochtprobleem aan het plafond, het was zo erg dat we in de kinderkamer in het stapelbed hebben moeten slapen, ook het tapijt in de slaapkamer was ronduit degoutant, je voeten bleven er gewoon aan kleven. Omdat het toen al na 18u was en we er een autorit van bijna 5uur op zitten hadden hadden we besloten om ons eerst op te frissen met een bezoek aan het zwembad en dit de volgende ochtend met een fris hoofd te gaan melden. Aan het zwembad aangekomen met de kinderwagen hebben we de kinderwagen daar geplaatst op de voorziene plaats met slot! Toen we terugkwamen van het zwembad was er van onze kinderwagen geen spoor meer en dat met een kind van 19 maanden! Mijn echtgenoot is meteen op zoek gegaan naar de kinderwagen terwijl ik te voet met mijn dochter op mijn arm terug ben gegaan naar onze cottage. Helaas was het een vruchteloze zoektocht. Ik heb het die avond nog telefonisch gemeld maar ze hadden mij gezegd dat ik er de volgende dag moest mee langs gaan bij de portiers om klacht neer te leggen. Zo zijn wij volledig gestrest en ontgoocheld gaan slapen en na een slapeloze nacht zijn wij dan langs geweest bij de portiers. Bij de portiers zijn we heel vriendelijk onthaald geweest, ze hebben een heel formulier ingevuld in verband met de diefstal van de kinderwagen en hebben ons om alle details gevraagd om op zoek te kunnen naar de dader van de diefstal via camerabeelden, wat de klacht over de cottage betreft konden ze niet meteen iets doen maar ze zouden dat melden en zo snel mogelijk voor een oplossing kijken, we zouden dezelfde dag nog opgebeld worden voor beide zaken. Opgelucht en tevreden zijn we weg gegaan om nog het beste te maken van ons hectische weekend. Toen het echter avond was hadden we nog niets gehoord en was het te laat om nog langs te gaan. De zondagochtend zijn we dan terug langs geweest en 1 van de 2 heren die ons eerder hielp stond ons terug te woord maar die herkende ons zelfs niet meer en toen we hem hieraan herinnerden moest hij eventjes denken en toen zei hij heel nerveus dat hij het te druk gehad had om iets te doen. Van de camerabeelden had hij nog maar de helft kunnen bekijken en hij zou ze zo snel mogelijk bekijken en ons die avond zeker iets laten weten maar wij vertrokken die dag al rond de middag dus moest er snel iets gebeuren, toen zei hij dat hij ze tegen de middag zou bekijken. Toen wij tegen de middag naar huis vertrokken en nog eens kwamen vragen of hij iets had gezien dan zei hij dat de camera die op de kinderwagens staat al het hele weekend niet werkte!!!!!! Het spijt ons dit te moeten zeggen maar dit verhaal klopt langs geen kanten en ook van de klacht van de cottage is er zelfs niemand langs geweest om dit te controleren. Dit was voor ons het verschrikkelijkste weekend sinds lange tijd, we zijn thuis gekomen met meer stress dan we vertrokken zijn en vermoeid met verschrikkelijke hoofdpijn! Dit was gewoon de hel en zoals het er nu naar uitziet volgt er geen volgende keer wat wij triest vinden voor ons dochter. Wij zijn maar gewone werkmensen die voor een kort weekend hard hebben moeten sparen. Voor de kinderwagen hadden wij ook heel hard gespaard en die had ons rond de € 700 gekost! Dit rampzalige weekend heeft ons meer dan € 1000 gekost en we hebben er alleen een kater aan overgehouden! Nog een puntje in verband met de diefstal, volgens ons ( en volgens een familielid die in de bewaking werkt is het met de andere camerabeelden van in het zwembad waar je met je persoonlijk ticket binnengaat en de camerabeelden in de hal naar het zwembad heel simpel te achterhalen wie de diefstal gepleegd heeft. Wij vragen ons af of het gewoon om luiheid gaat of er iemand van het personeel achter de diefstal zit?

De enige manier om ons tevreden te stellen is ofwel dat onze kinderwagen toch nog kan teruggevonden worden ofwel een serieuze financiële tegemoetkoming!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 29 juni 2016 om 09:10 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Hutchke