Klacht: Vuil huisje

op 20 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Zijn vorige week naar Centerparcs geweest ons huisje was redelijk proper maar eigenlijk tegelijk ook weer heel vies allemaal dood geklopte muggen en spinnen tegen de muren en gorijnen en ook op de matrassen dus dan is het ook al niet meer zeer aangenaam om in je huisje te gaan slapen … ook werden er kakkerlakken in het zwembad gezien ieeeew en dan nog op de boxen van de babytjes

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 21 juli 2016 om 09:26 geantwoord

Op 21 juli jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs een e-mail gestuurd naar de gast. Er werden excuses aangeboden voor de ongemakken die de gast tijdens zijn verblijf heeft ondervonden. Ook werd het advies gegeven om ongemakken tijdens het verblijf ter plaatse melden zodat het park in de gelegenheid is om oplossing aan te bieden. Het Webcare Team heeft geen compensatie aangeboden.

Alle klachten die gemeld zijn door Thessa90