Klacht: Vueling misleidt passagiers

op 27 juni 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Vliegmaatschappij Vuelling liegt haar passagiers bewust voor. We hadden om 15.20uur vandaag (27juni, 2016) op vlucht VY3322 van Ibiza naar Amsterdam moeten zitten. In plaats daarvan loopt het tegen middernacht en zitten we nog op het vliegveld. Daargelaten de oorzaak of oorzaken hiervan hanteert Vueling een bijzondere strategie om de passagiers tot middernacht in de wachtstand te houden. Het is kennelijk lastig om tegen de passagiers te zeggen dat ze zich kunnen op maken voor 10 of 12 uur vertraging. In plaats daarvan verstrekt Vueling gewoon geen informatie, zet Vuelling elk uur een leugen op de informatieborden inhoudende dat het vliegtuig over een uur vertrekt en houdt Vueling dit tot middernacht vol. Wij kwamen hier achter toen ons duidelijk werd dat de Vueling mensen in de Hal beneden wisten dat het tot middernacht zou duren. Er is een bewuste keuze gemaakt dit slechte nieuws niet meteen te brengen. Nogal respectloos!

Oplossing: brief met excuses aan alle voorgelogen passagiers en voor de toekomst totale transparantie!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ferry van schoonhoven