Klacht: Vueling geeft geen vergoeding na terechte klacht

op 31 juli 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

maandag 23 mei zou ik terug vliegen vanuit malaga naar amsterdam met vueling. kreeg echter een sms bericht dat mijn vlucht vertraagd was\\\\\\\” due to traffic restrictions your flight is delayed \\\\\\\” hadden ons reeds gemeld op het vliegveld en zijn dus maar weer retour gegaan naar ons hotel in cariuhela dat op 10 minutene afstand was. op de aangegeven tijd kwamen wij op het vliegveld en wat bleek. vliegtuig was gewoon op tijd vertrokken en daar stonden we. vueling verwees ons naar supervisor iberia en die vertelde dat het bericht onjuist was en nooit gestuurd had mogen worden. na overleg tussen iberia en vueling hebben we nieuwe tickets gekregen voor de volgende dag. wij weer terug naar hotel en extra nacht geboekt . dus onkosten voor hotel, diner, taxi heen en terug en een dag langer verlof op moeten nemen die onbetaald is. wat schetst mijn verbazing. had een case geopend bij vueling voor het verhalen van de onkosten want dit was toch duidelijk een fout van vueling. krijg ik na 6 weken een mail dat er geen uitkering plaats vind omdat vueling niet in gebreke was zo zegt men. Hoe kan dit. ze geven op het vliegveld de fout toe en vervolgens dit. heb ook het bericht gedeeld met hun maar helaas. case gesloten. wie kan ons hierbij helpen.

simpel, als de gemaakte onkosten vergoed worden voor 4 personen.

zie ook bestand bericht welke verzonden werd door vueling

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cor jonk
x