Klachten over VTwonen

Hieronder kunt u zien welke klachten er over VTwonen zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van VTwonen in de categorie Internetshops - Interieur

18 klachten gemeld
1.2 /10
6 stemmen
6

Tijdslijn

VTwonen (onderdeel van fonQ) heeft me in de steek gelaten. Op een zaterdagavond een lamp besteld, bij de online betaling ging iets mis. Ik heb dit meteen erna overgemaakt. Vervolgens niks meer gehoord. Ik moest er dus zelf achteraan gaan.... Lees meer

Drie e-mails gestuurd in verband met mijn bestelling, welke incompleet was. Tot dusver geen enkele reactie ontvangen. Thuiswinkel Waarborg Certificaat onwaardig. Ik ontvang, naast een fatsoenlijke reactie, graag spoedig het ontbrekende artikel. Lees meer

Geen levering sinds november

Klacht van op 25 januari 2019 over VTwonen in de categorie Internetshops - Interieur

In november 2 kasten besteld, deze zouden 20 november geleverd worden. De datum is inmiddels 4 x veranderd, en nu eind januari nog steeds geen kasten. Telefonisch niet te bereiken, herhaaldelijk een half uur in de wacht gehangen. Klacht ingediend... Lees meer

Terugbetaling n.a.v. retour

Klacht van op 17 januari 2019 over VTwonen in de categorie Internetshops - Interieur

Op 15-11-2018 heb ik een lamp besteld welke volgens de website op voorraad was en binnen enkele dagen wordt bezorgd. De lamp heb ik betaald middels een vvv-bon t.w.v. €40,- en bijbetaling van €31,95. Totaal dus voor een bedrag... Lees meer

Op 25-12 heb ik via de webshop een bestelling geplaatst. De verwachte levertijd zou 28-12 zijn. Toen ik op 6 januari via een contactformulier naar de levering van mijn bestelling vroeg stond er in de bevestigingsmail dat ik binnen 2-3... Lees meer