Klacht: einde abonnement

Wilma Frijters op 25 juni 2022 over VTwonen in de categorie Internetshops - Interieur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn abonnement is stopgezet per 25 juni 2022, toch krijg ik nog steeds acceptgiro voor
nieuw kwartaal
Als ik daarover bel, nu 3x, met de klantenservice, krijg ik te horen dat er nog tussennummers betaald moeten worden (?!)
Ik heb enkele weken terug wel een bevestiging ontvangen dat het laatste nr. bezorgd wordt rond 25 juni, die heb ik inmiddels ontvangen.
De afspraak was dat ik alleen dit nummer nog zou betalen, ik wil graag een acceptgiro voor 1 nummer ontvangen, dan moet het echt afgelopen zijn.

Gewenste Oplossing:

Ik betaal het nummer van juni, daarna wil ik niets meer ontvangen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over VTwonen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over VTwonen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wilma Frijters