Klacht: Vroegtijdig vertrek door overlijden familielid maar centerparcs verzekering dekt niks!!

op 21 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij hebben een week gebruikt bij centerparcs de vossemeren, hierbij waren wij 5 september aangekomen, alleen kregen wij het nieuws dat onze pasgeboren nichtje en kleindochter 2 uur na de geboorte is overleden.. Hierdoor waren wij genoodzaakt om op 9 september terug te keren naar huis toe en hebben wij onze week tot 12 september niet af kunnen maken. Toen wij gingen uitchecken bij de receptie hebben wij ook de reden gegeven waarom wij vroegtijdig de vakantie hadden moeten beëindigen, deze mevrouw gaf duidelijk aan (omdat wij een multirisk verzekering EA erbij hadden zitten van 49 euro) dat wij geld terug kregen voor de dagen die wij niet hadden kunnen nuttigen en dat deze mevrouw dat zou gaan regelen voor ons en dat wij van hun zouden horen binnen een week. Tot op heden niks gehoord en blijkt dat we contact hadden moeten opnemen met Europ assistence (waar de verzekering blijkt te zijn). Dit alsnog gedaan en die geven aan; omdat het maar een nichtje is doen we niks voor jullie! En hangen zomaar de telefoon op! tot onze spijt zo behandeld moeten worden in een moeilijke periode vind ik echt gigantisch schandalig.

Wij zijn tevreden als centerparcs ons de dagen vergoeding geeft dat wij niet hebben kunnen nuttigen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 22 september 2016 om 10:09 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Ingridksl