Klacht: vrij bijlagen

op 25 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 mei 2016 om 15:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bonnet,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het jammer om te vernemen dat u ontevreden bent over de nieuwe vormgeving van de weekendbijlage VRIJ. Wij vinden het namelijk erg belangerijk dat onze abonnees De Telegraaf met plezier lezen.

Wij zullen daarom een registratie maken van uw melding en wordt deze ook meegenomen in de evaluatie.

Mocht u nog vragen habben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA-De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door JMM Bonnet