Klacht: “Vriendjespolitiek” voor betalende adverteerders

op 09 juli 2016 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Advertentie a1061090347 Dongle voor de televisie( TV-ACCESSOIRES) Advertentie a1049202064 Module voor tv-decoders Advertentie a1049202035 is een tv-decoder Advertentie a1061088247 Lichtschakelaar! Advertentie a1061087764 Deze WiFi Ontvanger is geschikt voor Android OS iOS/MAC OS en Windows apparaten.dus hoort ook niet in zenders en ontvangers rubriek! Advertentie a1061087395 is een antenneversterker (zegt ook genoeg) Advertentie a1061084354 En nog een dongle voor tv!. Deze advertenties zijn gemeld vanaf plaatsingsdatum ZELFS VANAF 09 FEBRUARI!! dit zeg meer als genoeg dat er “vriendjespolitiek”in het spel is, hierover heb ik nog steeds geen antwoord van mijn officiële klacht! BETREFFENDE AFDELING weigerd gewoon deze te verwijderen van de “mede-eigenaar” van Marktplaats..MyXLshop plaats ook vanaf dat de adverteerder bestaat op MP deze items in verkeerde rubriek!, Beloftes van Zakelijk Adverteren (Merel) van MP en Jeff van Helpdesk zijn gewoon leugens!! dit is dus niet te accepteren. DUS Gewoon uw beleidsregels toepassen en of de advertentie`s VERWIJDEREN of Marktplaats sluiten omdat de eigen regels NIET worden opgevolgd! na 5 maanden bijna dagelijks deze gemeld te hebben, is het een SCHANDE dat deze blijven staan!! en MyXLshop na verwijderd geweest te zijn doodleuk weer het online zetten!!!

Wanneer de regels worden toegepast en rubrieken schoon blijven en dat ze het "foutje" in hun systeem van

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jojo4