Klacht: Vriendendienst korting

PostnederLD1357 op 02 september 2021 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Bestellingen gedaan voor 2 nieuwe abonnees via vriendendienst korting op 18-8-2021. Hiervan ging er een goed diegene die ons had aangemeld kreeg hier een melding van. Daarna de volgende aangemeld ook voor de vriendendienst korting. Dat ging niet goed. Onze aanmelder en wij zelf kregen geen korting, waar gaat het over het gaat over in totaal € 20,00. Bij de klantenservice daar zijn zij zo star moest diverse malen contact opnemen, via de mail schrijven weer contact opnemen. Resultaat krijgen niks had direct moeten melden hadden wij gedaan nu zitten wij over de 14 dagen door het gerek. Heel, heel onprofessioneel zijn de medewerkers bij de klantenservice of is dat hun beleid. Kunnen niks willen niks zeggen zij. Ook melding gemaakt dat zij geen positieve beoordeling van ons krijgen. Het is zo simpel om klanten te vreden te stellen.

Geef gewoon de vriendendienst korting dat betekent €10,00 voor de aanmelder en €10,00 voor de nieuwe abonnee. En neem de klant niet telkens in de maling steeds andere klantenservice medewerkers steeds met de zelfde vraagstelling hadden al diverse malen contact gehad in woord en taal. Dat de medewerkers op deze wijze meer kapot maken dan zij weten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 03 september 2021 om 09:06 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht PostnederLD1357

1 jaar geleden - Deze informatie van ons mag openbaar worden gemaakt. Boven staat opgelost maar er is niks opgelost. Zo gaan bedrijven steeds de dans ontspringen van hun eigen onkunde.

PostnederLD1357

Heeft op 06 september 2021 om 23:55 geantwoord

Nemen de klant niet serieus. En hieronder 3-9-2021 0m 21u31 had ik al wat geschreven

Alle klachten die gemeld zijn door PostnederLD1357