Klacht: Vreselijke service BuyBay

op 16 februari 2018 over BuyBay in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had via bol.com een tweedehands koelkast bestelt, hij was maar 15 euro goedkoper, er stond via de app totaal niks bij. Dus ik verwachtte een koelkast met een paar gebruikerssporen. Echter kreeg ik een totaal misvormd ding. Hij kon niet eens recht staan zonder te wiebelen, en ik weet hoe de pootjes werken ­čśë
Ik heb hier contact over opgenomen, en duidelijk aan gegeven dat het voor mij nu niet mogelijk is om die koelkast te retourneren. De volgende dag had ik een briefje in de brievenbus dat ik de afspraak had gemist om hem op te halen. Wat was er niet duidelijk aan? Ik heb gevraagd om een compensatie (en dan hoeft het geen geld te zijn) word mij duidelijk gemaakt dat ik 25 euro mindering kan krijgen, en als ik nogmaals zou mailen dat ze dat beschouwden als dat ik de koelkast wou houden……
De koelkast is op dit moment niet eens 50 euro waard, en het maakt mij zo pissig!!
Iets vriendelijker klantenservice zou ook wel fijn zijn, heel anders als dat ik van bol.com gewend ben….

Gewenste Oplossing:

Als er een passende oplossing word gevonden....

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BuyBay over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Miss Anita