Klacht: Vragen over factuur

op 20 maart 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een factuur met aanmaningskosten gehad over een aankoop van februari 2017. Ik kan al sinds januari 2017 niet in mijn account. Heb volgens mij ook niets besteld. Daar dus via een email een vraag over gesteld. Ook meerdere keren geprobeerd te bellen. Niet mogelijk om door heen te komen.
Dus ik wil ik heel graag weten wat de aankoop is geweest.

Gewenste Oplossing:

Als ik bericht krijg van H&M over de aankoop en de aanmaningskosten vervallen. Ik ben nog steeds wachtende op antwoord vanaf de eerste factuur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Poehhhhhh