Klacht: Vraag leefrente

op 09 december 2017 over ABN Amro in de categorie Banken

Op donderdag 7 december gebeld met de vraag hoeveel belasting op mijn leefrente wordt ingehouden en dat volgens mij bij het bereiken van de AOW leeftijd dat veranderd. Medewerkster wist het antwoord niet en verwees mij naar de belastingdienst. Op mijn vraag dat de bank de belasting inhoud in opdracht van de belastingdienst vertelde zij mij dat ze de klacht bij de betreffende afdeling neer zou leggen en dat ik aan het eind van de middag terug zou worden gebeld. Zelf de belastingdienst gebeld op 7 dec en deze gaf aan dat de bank dat hoorde te regelen. Op vrijdag 8 dec in de ochtend gebeld met de bank waarom ik niet terug was gebeld, antwoord was dat de medewerker waar de vraag lag er in de middag zou zijn en mij terug zou bellen voor 1700 uur. Op 8 dec om 19.30 uur weer gebeld met de bank, medewerkster gaf aan dat de medewerker naar huis was en dat ik maar geduld moest hebben. Op zaterdag 10 dec in de ochtend gebeld en een klacht ingediend. Op mijn vraag of ik soms de enigste ben met een leefrente antwoorden de medewerkster dat niet maar ja het ligt bij die afdeling.

Op zijn minst excuses en antwoord op mijn vraag.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

4 maanden geleden - Beste Henk, Wat jammer dat je al zoveel moeite hebt gedaan om antwoord te krijgen op je vraag over de hoogte van de belasting op je leefrente en je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en daar biedt ik ook graag onze excuses voor aan. Je geeft aan dat je vanmorgen een klacht hebt ingediend. Jouw klacht via dit forum heb ik daaraan toegevoegd, zodat alles in 1 keer wordt opgepakt. Omdat ik via dit forum ook geen antwoord op je vraag kan geven, krijg je de reactie zo snel mogelijk vanuit onze klachtenafdeling. Mocht je tussentijds vragen hebben over de status van de klacht, dan kan je telefonisch contact met ons opnemen of via dit forum een berichtje achterlaten. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Elvira

Bericht van ABN Amro

4 maanden geleden - Beste Henk, Ik heb begrepen dat je vanuit onze klachtenafdeling een brief met uitleg hebt ontvangen. Heb je naar aanleiding van deze brief nog vragen of onduidelijkheden? Met vriendelijke groet, Janwalter ABN AMRO Webcare

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 28 december 2017 om 14:47 geantwoord

Als laatste bericht hebben we aangegeven dat er een brief met uitleg is gestuurd. Op de vraag of daar nog onduidelijkheden over zijn, hebben we geen reactie mogen ontvangen. We gaan ervan uit dat het duidelijk is en zetten de klacht op opgelost. Heeft de klant toch nog vragen, zijn we ook altijd via Whatsapp (0651570024) te bereiken.

Heeft op 28 december 2017 om 15:57 geantwoord

Het is opgelost maar vraag niet hoe, het is dat mijn eigen adviseusse mijn geholpen heeft want je klantenservice is waardeloos.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Ramaker