Klacht: Vraag en aanbod ??

op 14 juli 2017 over RET in de categorie Vervoersbedrijven

Allereerst wil ik mededelen dat buslijn 144 voor de 2e ochtend op een rij NIET bij halte Spinozaweg was om 9.54uur zoals er vermeld stond op het bord. Vervolgens springt het over naar de volgende bus 144.

Dan kom ik aan bij halte Akkeroord en mag ik ook nog 15 minuten wachten op tram 23 naar Beverwaard…… Dit terwijl er ondertussen vanuit Beverwaard 3 trams vertrekken richting de stad.

Nou wordt er tegen mij gezegd dat het te maken heeft met “vraag en aanbod” !!

Dus met andere woorden ik MOET of een half uur te vroeg op m’n werk zijn…. Of een half uur te laat door deze grap. (Begrijp me goed ik vind er helemaal niets grappigs aan)

Er moet rekening gehouden worden met het feit dat er in BEIDE RICHTINGEN mensen naar het werk moeten !!!

Verder laten de overstappen zwaar te wensen over….. Of de tram komt te laat waardoor ik m’n bus mis…… Of ze komen tegelijkertijd aan en mis ik alsnog m’n overstap omdat er niet wordt gewacht op eventuele overstap klanten.

Kortom de RET stelt mij en veel anderen met mij DAGELIJKS teleur.

Wanneer ik van en naar m'n werk kom zonder schandalige wachttijden en eventuele storingen die niet gemeld worden en de bus of tram niet komt opdagen.

Verder heeeel wat veranderen zodat mensen tenminste hun overstap kunnen pakken.

De frequentie van de voertuigen opschroeven zodat reizigers niet staan te kijken hoe er 3 trams de andere kant opgaan terwijl zij zelf staan te wachten op 1 tram in de andere richting !!

Als dat geregeld is..... DAN ben ik tevreden.

Ik heb een 3sterren abonnement dus ik betaal er per maand wel genoeg voor denk ik.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RET

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RET nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door xXMaTa010Xx