Klacht: VOUCHER WERKTE NIET

Nugo op 01 december 2023 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Ik heb al een tijdje een voucher van EasyJet van €74,23.

Op 13 oktober ging ik EasyJet tickets kopen naar Londen voor €730,76(boeking K687X7F) en ik dacht, eindelijk kan ik gebruik maken van deze voucher.
Echter werkte de voucher niet en ik kon deze op geen enkele manier toevoegen aan mijn boeking! Ook bij saldoceck gaf deze een foutmelding!

Ik heb de tickets alsnog aangeschaft en op dezelfde dag via een formulier op de site heb ik EasyJet gevraagd om de waarde van deze voucher handmatig naar mijn rekening te storten.
(Ref:190232483)
Voor zover ik het mij kan herinneren, heb ik ook een printscreen van foutmelding toegevoegd!

Eerst ontving ik als antwoord een aantal (volgens mij)automatisch gegenereerde emails die nergens op sloegen en niks met mijn verzoek te maken hadden!

Vandaag telefonisch EasyJet gesproken en ze zeggen hier niks aan te kunnen doen!!!

Ontzettend slechte service, diep teleurgesteld!l Dit had ik absoluut niet verwacht!!!

Ironisch genoeg, werkt de voucher nu wel bij saldocheck!

Aangezien het niet aan mij lag, dat de voucher niet toegepast kon worden aan mijn boeking, zou ik het terecht en klantvriendelijk vinden als EasyJet de waarde van de voucher, €74,23, handmatig op mijn rekening stort!

Ik heb honderden euro's uitgegeven aan dit bedrijf en een kleine tegemoetkoming als dit, zou toch mogelijk moeten zijn?

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nugo