Klacht: Voucher omruilen voor geld

Teddy van Noort op 19 september 2021 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Ik probeer sinds juni 2020 geld terug te krijgen van een voucher die gegevens na het annuleren van een ticket. Ik heb 4 maal een verzoek ingediend maar hebt totaal geen reactie gekregen. Ook niet toen ik een nieuwe ticket wilde kopen en het bedrag van de voucher zou moeten kunnen aftrekken, maar dat gebeurde niet. Tot overmaat van ramp heb ik een ticket geboekt een betaald maar de reservering was vervallen maar het geld werd toch afgeboekt en nu moet ik het maar weer terug krijgen van TUI. Ik voor me niet gehoord omdat er totaal geen correspondentie is. Ik begrijp wel dat corona een probleem voor het bedrijf is maar na 1,5 jaar zou ik het geld toch terug kunnen krijgen.

Ik ben tevreden als TUI op mijn verzoeken reageert en nader uitlegt waarom alles lang duurt of niet meer gebeurt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Teddy van Noort