Klacht: Voucher Fletcher Hotels

op 10 maart 2020 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Ik heb zojuist 2 vouchers gekocht, speciaal voor een hotel in Beekbergen Apeldoorn.

In de aanbieding staat bij Highlights vermeld dat je alvast kunt kijken in welk hotel je wilt overnachten. Dat heb ik gedaan en ook of er kamers beschikbaar waren op de datum die ik wilde. Dat was zo en naar aanleiding daarvan heb ik de vouchers gekocht. Maar nu blijkt via de link van de vouchers dat op de datum die ik wil er geen kamers beschikbaar meer zijn en ik de vouchers dus helemaal voor niets heb gekocht. Er is overigens GEEN ENKEL Fletcher hotel beschikbaar op die datum

Ik vind dat ik misleid ben omdat jullie een link in de deal hebben gezet, die aangeeft dat er nog kamers beschikbaar zijn terwijl dat via de voucherlink dus helemaal niet zo is. Ook krijg je de algemene voorwaarden pas te zien via de actiewebsite.

Ik wil óf mijn geld volledig retour of 2 kamers in een Fletcher Hotel in Apeldoorn op 4 april.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 18 maart 2020 om 07:33 geantwoord

Beste,

Helaas heb ik niets meer van je vernomen met betrekking tot de melding over Fletcher.

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik dit natuurlijk graag. Je kan ons mailen op [email protected] of telefonisch contact opnemen via 088 205 05 05 en vragen naar mij (Sascha).

Sascha - klachtenafhandeling
Social Deal