Klacht: Voucher

op 15 april 2020 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij kunnen om privé redenen niet aankomend jaar naar een park komen, en daarbij loop ik nu thuis en kan het geld beter gebruiken. Maar ze doen geen enkele moeite om je te helpen hiermee zodat je, je geld terug krijgt. Heb verschillende klachtenmails gestuurd, verschillende telefoontjes gepleegd alleen Alex nam ons serieus had ik het gevoel. Die heeft ons geholpen om te kijken wat wij moeten doen. Hij vertelde dat we moesten replay op de mail die wij hadden gehad, een aantal keer gedaan alleen werkt dat ook niet want de mail komt niet aan daar, krijg steeds melding dat hij terug is gekomen. Dus maar weer gebeld en zowat gesmeekt of ze mij kan helpen maar het enige wat ik krijg te horen is nee mevrouw ik weet het niet we houden ons aan de procedure en we geven geen geld terug. Terwijl ze het verplicht zijn, en ze bekijken niet eens de situatie van de klanten. Hoe serieus wordt je daar genomen en waarom kun je niemand spreken van hoger hand of tenminste iemand die ons wel serieus behandeld.

Wanneer ik serieus Word genomen en aan de klant denkt en niet aan hun zelf. En dat ik mijn geld terug krijg.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Huttenheugte