Klacht: Vossemeren

op 12 februari 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Afgelopen vrijdag 9 februari gingen we eindelijk naar de Vossemeren.
Wekenlang naar uitgekeken en eindelijk was het zo ver. We kwamen precies om 13.00 uur aan en konden gelijk door naar de early check-in. We kregen alleen een mapje met papieren want de sleutels waren nog niet terug gebracht. We konden een reserve sleutel halen bij de receptie. Mijn vrouw kreeg tot 2 keer toe een andere sleutel mee en na eindelijk de goede sleutel kwamen we dus bij huisje 459 aan. Past de sleutel niet….
Gelijk naar de receptie gebeld en er kwam een jongen van de service dienst. Die moest een compleet ander slot plaatsen omdat er niks paste en klopte. Mijn man had inmiddels zo goed en kwaad als het ging de spullen binnen gebracht en wilde even naar de wc gaan. Het plafond was daar helemaal rot en hing naar beneden door een lek. Daar kan ik nog inkomen met de storm van afgelopen maand. Maar dan kan het wel allang opgelost zijn. Toen ging ik in de keuken kijken en alles was zo smerig. Gasfornuis nog helemaal vies, koelkast vies en schimmel, vuile vaat in de kasten , spinnenraggen aan de muur en ook nog bloed op het beddengoed. Dus meteen weer naar de receptie gebeld en daar kregen we de keuze of een andere cottage of een schoonmaakster. De andere cottage lag in zone 9 en huisje 459 zat 1 min van de plaza af. Na lang wikken en wegen over en weer toch verhuisd naar cottage 908. Gelukkig hadden we wel een ontheffing gekregen voor onze auto omdat mijn man ernstige rugklachten heeft. Dus na onze spullen voor de 4e keer in onze handen gehad te hebben zaten we om 16.00 in onze cottage. Een zoontje dat zwaar teleurgesteld was omdat wij normaal om 13.00 inchecken en dan gelijk gaan zwemmen, maar dat kon nu natuurlijk niet. De sfeer was nou niet echt vakantie te noemen.
Na lang overleg kregen we van de receptie een waardebon van €50 om te besteden op het park. We waren het er niet mee eens maar wilden nu ook wel gaan genieten en geen gezeur meer. Die avond gezwommen en gegeten en toen terug naar het huisje. Zoontje wilde tv kijken maar alle zenders aanwezig in alle talen voor kinderen behalve Nederlands. Dus weer beteuterd. Toen met zijn allen naar bed maar de matrassen leken wel een wokpan waar je in lag. Ook met herniaplanken.
Zaterdag wilden we gaan zwemmen omstreeks 13.00 en totaal 3 rondjes gelopen voor we een stoel hadden. Zo druk nog nooit gezien. Leek wel of er 2 keer de capaciteit aan mensen binnen was. Leuk dat je dan zoveel geld betaald en alles vol zit met dagjes mensen. In de avond gereserveerd bij de Fuego. Niemand wilde ons helpen leek het wel. Na eindelijk iets besteld te hebben kwam onze heerlijke vleesspies.
Bief was nog echt rauw en werd terug genomen. Komen ze terug met 2 stukjes die de helft kleiner waren. Voor de rest was het eten wel goed alleen de bediening was echt naadje. Maar lekker een kopje thee bij de bowling bar drinken dachten wij. Zoontje lekker aan het spelen daar en wij genieten van onze drankjes. Wat denk je… zit er een slak in mijn verse munt thee. Spoelen ze hier niks af van te voren? Appeltaart kwam eindelijk nadat mijn man zijn warme chocomel al op had want die waren ze vergeten. Pfff altijd blijven lachen. En we konden weer naar bed die avond.
Mijn was er om 6 uur al uit gegaan omdat hij verging van de rugpijn van het matras. Bij mij was he niet veel beter maar toch.
Zondagochtend op tijd naar het zwembad en we hadden een mooi plekje, heerlijk gezwommen en wilden wat te eten halen Grabber joe.
Na dik 20 min bij de kassa gestaan te hebben en 10 min bij de afhaal hadden we een half lauwe panini, een tosti met haar erin en wel een lekker broodje kroket. Nog even zwemmen en daarna lekker bowlen samen.
Tafels bij de bowling overvol en werden niet opgeruimd. Het leek wel of centerparcs geen personeel heeft. 8 bowlingbanen en 3 kinderballen, ook handig als er 16 kinderen aan het bowlen zijn. Daarna naar Nonna\’s geweest. Zaten mensen met jassen aan te eten omdat het zo koud was daar binnen. Ons zoontje wilde een pizza margarita met carpaccio maar dan in kinderformaat. Dat ging niet werd ons verteld. Hoe moeilijk kan het zijn om 3 lapjes carpaccio erop te leggen? Na aandringen ging dat dan toch. Eten was voor de rest wel in orde alleen de temperatuur leek steeds meer te zakken omdat er dus een storing was met de airco kregen we te horen. Al met al hadden we het zo gehad dit weekend dat we daarna gelijk alles ingepakt hebben en naar huis gegaan zijn. Mijn man kon maandag gelijk bij zijn fysio terecht voor zijn rug na die slapeloze nachten.
Dit zijn wij na 37x Centerparcs echt niet gewend en voelden ons echt een nummer en geen klant is koning. Personeel was ook totaal niet vriendelijk behalve Pascalle van de receptie. Zij hielp ons zover ze kon maar ook zij heeft mensen boven haar staan die bepalen wat wel en niet kan. Bekijk de foto\’s maar en dan spreekt voor zich. Ook was het verschrikkelijk jammer dat alle schade en ellende van de januari storm nog niet opgeruimd was. Leek op sommige plekken wel een oorlogsgebied.
Jammer genoeg hadden we vorige week voor we vertrokken nog een verrassing geboekt voor mijn moeder der verjaardag. Maar als we dit van te voren hadden geweten, hadden we dat niet gedaan. Dus dat wordt naar alle waarschijnlijkheid ons laatste keertje Centerparcs. Het is immers allemaal duur genoeg.

Personeel vriendelijker en geen onderbezetting
Betere hygiëne
Betere matrassen of in ieder geval betere controle hierop
Kwaliteit van het eten
Dagjesmensen tot een bepaald aantal en niet meer
Prijs/kwaliteit verhouding
Betere controle op de schoonmaak van de cottages en onderhoud
Beter onderhoud wegen en natuur

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht bonkie84

5 maanden geleden - Hij geeft maar 1 foto aan terwijl er 10 foto's zijn.??

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 15 februari 2018 om 15:56 geantwoord

Het Webcare Team van Center Parcs heeft een e-mail verzonden naar de gast. Er werden excuses aangeboden voor de ongemakken die de gast heeft ervaren. Ter ondersteuning van de excuses werd er, bovenop de compensatie van het park, een bijkomdende compensatie aangeboden in de vorm van een digitale cadeaubon geldig op een volgend verblijf. De verantwoordelijke afdelingen werden in kennis gesteld van de onvolkomenheden.

Heeft op 15 februari 2018 om 20:20 geantwoord

Krijg je een bon van €75. Weekendje kost wel meer dan dat !! Vind het maar weinig voor alles dat wij hebben mee gemaakt daar. Wij zijn ook helemaal klaar met centerparcs waren trouwe gasten maar dat is nu echt voorbij!!!

Alle klachten die gemeld zijn door bonkie84