Klacht: vorige week donderdag 31 augustus

op 08 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Opgezocht bij 9292: bus vertrek Beethovenlaan Drunen: 10.10 uur.
Stonden al om 10.00 uur bij halte te wachten. Deze bus is niet komen opdagen., volgende bus om goed 10.30 uur genomen.

was donderdag 1 september

Gewenste Oplossing:

Als hier uitleg over wordt gegeven, waarom deze bus niet is op komen dagen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste, Wat jammer om te lezen dat de bus op donderdag 1 september niet op is komen dagen. Ik begrijp dat je daar van baalt. Ik wil er graag melding van maken maar dan ontvang ik graag nog informatie van je met welke buslijn je vanaf halte Beethovenlaan in Drunen wilde reizen. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 17 september 2016 om 09:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK

Heeft op 21 september 2016 om 22:59 geantwoord

Als de administratie van Arriva klopt, zouden ze zelf wel kunnen weten welke buslijn er van daar op dat moment zou moeten komen. Het was uiteraard lijn136, maar dat zou ik niet hoeven aan te geven en dan te zeggen klacht is daarmee afgewerkt.

Alle klachten die gemeld zijn door C.Elshout