Klacht: Voorwaarden actie kloppen niet

op 05 mei 2020 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Ik heb bij Budget energie gebruik gemaakt van de media markt actie. Hierbij kreeg je 175,- direct op je rekening of in de vorm van een cadeaubon voor mediamarkt. Omdat er geen budgetenergie medewerkers waren i.v.m. corona maatregelen, heb ik dit online afgesloten. Echter kreeg ik steeds het geld niet op mijn rekening. Toen ik hierover belde gaven ze aan de betaling pas te doen aan het einde van het contract. Dit stond inderdaad uiteindelijk in de voorwaarden ergens op hun site, maar de voorwaarden die zij op de mediamarkt site gaven kloppen dan niet. Hier werd namelijk gesteld dat het geld direct op je rekening zou staan.

Als ik de 175,- direct krijg i.p.v. aan het einde van het contract.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Budget Energie

4 maanden geleden - Beste Woutervg97,Wij kijken dit graag verder voor u na, daarom is er intern een klachtenproces gestart. Een medewerker uit ons klachtenteam zal, naar verwachting, binnen 5 werkdagen contact met u opnemen. Ook zal de behandelaar van uw klacht, uw vaste contactpersoon zijn.Met vriendelijke groet,Budget Energie Webcare

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 26 mei 2020 om 13:33 geantwoord