Klacht: voortzetten verzekering overleden kitten

op 20 januari 2017 over Petplan in de categorie Verzekering

de fokker waar ik mijn kitten heb gekocht had een maand gratis verzekering bij Petplan erbij gedaan. Uiteraard hoop je hier geen gebruik van te hoeven maken. Zeker niet bij zo’n jong beestje. Helaas werd zij ziek en euthanasie bleek de enige oplossing. Na het overlijden heb ik een mail gekregen met daarin de vergoeding en dat de verzekering in verband met het overlijden per direct was stopgezet. Tegelijkertijd kreeg ik een kaart per post of ik de maand gratis verzekering wilde voortzetten…. Dit kan nog gebeuren, hoe vervelend dan ook. Ik heb hierop nog wel een mail gestuurd. Helaas tot op heden geen enkele reactie behalve dat telefoontje vandaag met de vraag of ik de verzekering wilde voortzetten!!!! Ze is op 23/12/16 overleden! Uiteraard komt er weer een nieuwe kitten, maar een verzekering bij Petplan? Zelfs al zou een fokker mij wederom een maand gratis verzekering erbij willen doen zal ik een fokker verzoeken mij dit niet aan te doen.

Oprechte excuses, geen vragen meer omtrent een verzekering die voortgezet zou moeten worden op een overleden dier. Intern betere communicatie om deze pijnlijke voorvallen voor andere mensen te voorkomen

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Petplan over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Petplan in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door K.Kruijmel