Klacht: binnen 14 dagen afgezegt en gewoon niet stop gezet

op 25 juli 2017 over Petplan in de categorie Verzekering

kon het binnen 14 dagen stop zetten heb ik netjes gedaan via mail
tot me verbazing kijk ik even op me bank zie ik dat ze al vier maanden incasseren .
heb ze gebeld en gezegd dat ik het via de mail heeft stop gezet volgens hun was dat niet zo heb ze een replay van de mail gestuurd dat ik het wel heb stop gezet ..

als ze de dieren verzekering en dat ik me 54 euro en 41 euro terug storten die ik niet meer terug kon boeken en dat ze nu wel de verzekering stop zetten

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Petplan over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Petplan in behandeling genomen

Bericht van Petplan

2 maanden geleden - Beste heer de Bruijn, Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl. U heeft aangegeven dat u de polis per e-mail heeft opgezegd. Wij hebben u gevraagd om deze e-mail nogmaals door te sturen, echter heeft u aangegeven dat u deze niet heeft bewaard. Daarnaast heeft u van ons nooit een bevestiging ontvangen. Zodra wij een e-mail in behandeling hebben genomen sturen wij altijd een bevestiging. Ondanks bovenstaande hebben wij u na telefonisch contact aangeboden om coulancehalve alsnog de polis te beëindigen per ingangsdatum wanneer u een e-mail stuurt. Uw klacht op deze website begrijp ik dan ook niet. Ik verzoek u om, zoals afgesproken, de e-mail met uw verzoek tot intrekking van de polis te sturen zodat wij het voor u kunnen oplossen. Met (dier)vriendelijke groet, Evelyne Goedebuurs

Alle klachten die gemeld zijn door levi2015