Klacht: Voorraad is er niet op de genoemde datum

op 26 augustus 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al de zoveelste keer in Lidl Leeuwarden te Cambuurplein is het assortiment niet compleet. Om continu nee te verkopen is niet goed voor je klantenbinding . Ik baal hier dan ook enorm van. Er wordt niet goed met je omgegaan. Ik kom hier voortaan niet meer mijn boodschappen halen. Mij als klant zijn jullie kwijt. Voor alsnog hoop ik dat dit wordt opgelost voor andere klanten. Mvg, boze klant.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er netjes met klanten wordt omgegaan en er een oplossing voor gaat komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 20 september 2016 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Markus_45