Klacht: Voorraad en producten (tijdelijk !?) uit assortiment

op 26 augustus 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 2017 worden met regelmaat de schappen zeer slecht bijgevuld.
Er lopen ineens heel weinig vakkenvullers (iedere dag), voorheen moest je je een weg banen tussen de vele vakkenvullers. Nu zie je soms helemaal geen personeel meer rondlopen.
Ook de bedrijfsleider en assistent heb ik al geen maanden meer gezien.
Producten zijn steeds vaker over de datum.
Schappen worden opgevuld met andere producten.
Voorheen was er op een schap een mededeling dat een product (tijdelijk) niet leverbaar meer is of uit het assortiment gaat, nu stadje gewoon met lege handen en moet een servicebalie mdw. mij vertellen wat er aan de hand is.
Voorheen waren artikelen met korting voorzien van een kortingsticker mét streepjescode.(zelfscan) Nu moet je apart de kortingsartikelen bij de kassa eerst afrekenen.
Al met al constateer ik een sterke achteruitgang van de AH winkel.
Ik heb het vermoeden dat AH behoorlijk in de clinch ligt met zowel personeel als ook met de leveranciers en/of bevoorradings bedrijven.

Gewenste Oplossing:

Wanneer bovengenoemde klachten verholpen zijn!
Ik kom al meer dan 30 jaar bij AH maar zo slecht als nu heb ik het nog nooit mee gemaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JohanWB