Klacht: Voornaam niet overgenomen in het systeem veranderen kost €120+50

op 05 mei 2017 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een vlucht geboekt voor mijn moeder. Online inchecken was niet mogelijk. Dit moest op het vliegveld gedaan worden. Toen mijn moeder net voor de vlucht bij de incheck balie stond zeiden ze dat er geen voornaam was ingevuld bij de booking. Naar mijn geloof heb ik dit wel gedaan (zou ook gek zijn als je je booking wel kunt voltooien zonder de voornaam in te vullen). Dit kon alleen opgelost worden door naar Vueling te bellen. Heb ik gedaan. Kosten voor de voornaam te noteren zijn €120 + 50. Ik heb de rekening nog niet gehad, maar vindt dit absurt aangezien het een systeemfout is. En daarbij staat ook nergens geschreven dat de namen moeten overeenkomen met de naam in het paspoort. De reis zelf kostte €64 euro, dus bijna 3 x zo veel was de boete vergeleken de reis.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug voor de extra kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariekevhout