Klacht: voordeelkaart wordt niet herkend

op 06 september 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Check snel jouw unieke code op kruidvat.nlthuiskomen. Heb ik meteen gedaan op donderdag 30 augustus 2018. Op de kassabon staat: Yes, je hebt een prijs gewonnen. Tot mijn verbazing krijg ik na invulling van het nummer van Jouw extra voordeelkaart de melding: nummer wordt niet herkend. Heel vreemd. Eerst telefonisch getracht in contact te komen met Kruidvat, maar na 10 minuten vergeefs te wachten vond ik het genoeg geweest. Dan maar een mail., welke werd beantwoord met:
‘U ontvangt binnen 4 werkdagen een antwoord van ons’. Inmiddels is het donderdag 6 september 2018 en volgens mij zijn die 4 dagen al gepasseerd. Met andere woorden: nog steeds niets gehoord. Actieperiode loopt van 20 augustus.2018 tm 16 september 2018.
Op z’n minst heel vreemde gang van zaken, zo kan ik ook een dergelijk prijzenfestival uitschrijven. Op de ontvangen folder staat bovendien: ALTIJD PRIJS ! Als je jouw geactiveerde extra voordeelkaart scant heb je altijd prijs. Dus kijk wat je gewonnen hebt. Volledigheidshalve staat op de ontvangen bon van Kruidvat: Je hebt jouw geactiveerde extra voordeelkaart gescand en een prijs gewonnen ! Is het een auto of een Welkom Thuis Pakket t.w.v. Euro 155,00 ?! En nog meer prijzen staat in de folder.

Ik ben tevreden als Kruidvat mij opheldering geeft de reden waarom het nummer van de voordeelkaart niet wordt herkend en Kruidvat mij hierover benaderd.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nico Kruyswijk