Mijn Klacht:
Ik dacht dom, blijken kwaadaardig!!
Ik heb onlangs een review geplaats over een lekkende fles schoonmaakmiddel met chloor en de schade die er door is ontstaan. De reactie was: ‘We zijn niet aansprakelijk’ (alsof een partij dat kan bepalen en niet de rechter). De volgende reactie: ‘Het is niet gebeurd, want als er iets in de doos was beschadigd zou de transporteur het pakket wel terug gezonden hebben’?? ‘We hebben geen foto’s gekregen van de doos en beschadigingen aan de vloer en kleding (ik heb er vier gestuurd en later nog vier!)’. Ook: ‘De beschadiging is binnen gebeurd, dus kan dit geen aansprakelijkheid hebben gegeven’??? Dit is oostblok-zakendoen van het jaar 1984. Niet alleen dom, maar kwaadaardig. ik word van kastje naar muur gestuurd. De een zegt: Stuur een klacht, we gaan u helpen om direct weer een mail te sturen dat ze niet aansprakelijk zijn. Ik zal de fabrikant van het artikel berichten wat er door de vertegenwoordigende winkel wordt gedaan. Die zullen geïnteresseerd zijn. Wordt vervolgd!!
Gewenste Oplossing:
Vergoeding schade aan kleren en vloer.