Klacht: Voor een terugreis een heenreis gekregen

op 14 mei 2017 over Budgetair in de categorie Online Vliegtickets

Ik had een vlucht geboekt van Istaňbul naar Amsterdam 28 augustus 2017 voor 4 volwassene en 1 baby voor 288 euro.Normaal voor deze prijs had ik nooit een vliegreis kunnen vinden.Maar ik dacht ga het toch proberen.Dus wel geboekt.Maar later met de bevestigingsmail stond er dat ik een vlucht geboekt had van Amsterdam naar Istanbul.Maar dat was niet zo en voor de bevestigingsmail had ik 10 mn moeten wachten.Ik heb meerdere vluchten geboekt het is niet mijn eerste keer.Normaal krijg je de bevestigingsmail gelijk naar je boeking.Dus voor een terugreis een heenreis gekregen.Ze willen laten denken dat je fout hebt ingevuld terwijl je wel goed ingevuld hebt want dan weten ze dat ij niet op reis kan.De geld kunnen ze lekker in het zak steken.Ik had bij mijn vlucht ook een anuleringsverzekering afgesloten.Maar ik kon er geen gebruik van maken.Ik heb budgetair gebeld en gevraagd omdit te kunnen corigeren maar het was wel mogelijk maar dan moest ik nog een bedrag van 1350 euro bij betalen om met de reis door te kunnen gaan.Dankzij hun goedkope vlucht dus een heenreis koste mij 1350+288 =1628 euro als ik het zou veraňderen.Bel je er heen kost het 1 euro per minuut.En als je budgetair belt Mvr met een niet goede Nederlandse taal kom je er helemaal niet uit.Want de uitleg is zo slecht dat ik heb gezegd stuur maar een mail.Ik zal mensen die ook deze problemen een tip geven maak een foto van de bevestiginsmail en de datum wanneer je gaat.Dan heb je tenminste een bewijs.Zo kan je met het bewijs naar een advocaat.Trao er niet in omdat het zo goedkoop is

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug kon krijgen.Dank zij budgetair kunnen wij niet op vakantie.Ze hebben mij verteld dat ik ook het geld niet terug kon krijgen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Budgetair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door olcay acun