Klacht: Voor €1445 euro ellende, en worden afgescheept met cadeaubon van €100

op 05 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Begin dit jaar een vakantie geboekt bij de Eemhof, omdat de kinderen nog nooit echt op vakantie waren geweest. Vol vreugde er naar toe geleefd. Dag van aankomst verliep soepel, had immers de ticket achter het raam liggen. Echter bij het openen van de voordeur van het huisje, kwam al een ontiegelijke kruipruimte lucht op je af. Vochtig en vies. Gezien wij niet graag over komen als zeikers, hier geen melding van gemaakt. Gezien het huisje zeer slecht was gereinigd, dit grotendeels zelf maar gedaan. Echter bij de eerste poging in bad te gaan, hier snel van terug gekomen. Bij het binnen lopen van de badkamer, had ik al 3 spinnen aangereden incl zijn web. Gezellig!! Bad zag er slecht onderhouden uit, eveneens het tegelwerk. Mag ach, je komt voor vakantie, niet om te zeiken toch.. Kruipruimte lucht komt door overtollig vocht. Dit was ook wel te merken, omdat beiden kinderen te vroeg zijn geboren en al copd hebben, deze 6 dagen lang de puffer in de hand moeten geven, omdat ze het benauwd kregen. deze bungalow of cottage is eigenlijk medisch gezien een petrischaal in het groot.
kortom, heb dus geen 7 dagen vakantie gehad twv €1445, maar ergernis en gezondheid problemen voor dit geld. En over de rest van het park maar niet te spreken.
Bij thuiskomst er achter gekomen, dat de kenteken papieren nog in de kluis van de cottage is achtergebleven. Dus Centerparcs gebeld, met de vraag, of er iemand kon gaan kijken in de kluis. Na 10 minuten werden we terug gebeld, met de mededeling dat er niets in lag. Nu lijkt me 10min wel erg snel om naar de 900 serie te lopen, maar goed. Jammer dan. Nieuwe papieren besteld bij RDW. Word ik spontaan s’ avonds gebeld, door een wel zeer opmerkelijke man, met de vraag, of ik mijn kenteken papieren kwijt was. Man gaf te kennen, na ons in de cottage te zijn geweest, en bij het leegmaken van de kluis de papieren in zijn tas heeft gedaan. Goedzo Centerparcs. Nogmaals bedankt voor het kijken!!! Super!! in die zelfde week een equete per mail ontvangen, of de vakantie bevallen was. Nou die heb ik eens ingevuld, en naar waarheid. Krijg ik afgelopen week een mail als volgt:

sujetGen
Réf dossier : Center Parcs / De Eemhof /

Mr ,

Wij waarderen het ten zeerste dat u de moeite heeft genomen om onze enquête in te vullen.

Wij hebben een goede notitie genomen betreffende uw opmerkingen ( cottage inrichting, inventaris, omgeving) van de cottage waarin u heeft verbleven. We vinden het bijzonder jammer dat deze niet geheel aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Het comfort en welzijn van onze gasten is voor ons van groot belang. Dankzij de opmerkingen die wij ontvangen, worden we in staat gesteld om ons product en onze services aan te passen naar de wensen van onze gasten.

Uiteraard is het allerminst onze bedoeling een negatieve indruk bij u achter te laten. Gezien de door u omschreven situatie en omstandigheden en ook om ons in staat te stellen uw vertrouwen terug te winnen, bieden wij u graag een digitale cadeaubon t.w.v. € 100,00 aan, geldig op een volgend verblijf op één van onze parken. Deze bon blijft drie jaar geldig en is combineerbaar met andere acties en/of voordelen. Deze digitale cadeaubon ontvangt u in een afzonderlijke e-mail.

Wij hopen van harte dat we u een volgende keer nogmaals mogen verwelkomen op één van onze parken.

Guest Relations,
Groupe Pierre & Vacances Center Parcs

Cadeaubon van 100 euro die alleen te besteden is bij het boeken van een nieuwe vakantie, man die vakantie kostte mij €1445, en heb er geen minuut van genoten. Had beter een vakantie naar het buitenland kunnen boeken.
Wel een erg slecht manier om iemand het zwijgen op te leggen.

Ik ben pas tevreden, als ik minimaal de helft van deze vakantie terug geboekt krijg. Dat dit nog kan en mag in Nederland.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Nico J.H Nijenhof