Mijn Klacht:
Geachte heer mevrouw
Voor de zoveelste keer de spotta folders niet ontvangen!!! Als ik dan meld dat ik t niet heb gehad gaat t 1x goed en krijg ik t zelfs op zondag! De volgende x helemaal niet zoals nu!
Hoe wordt dit opgelost? Hoe kan dit nu? Worden de bezorgers er nu op aangesproken?
In afwachting op uw reactie,
Met Vriendelijke Groet, Vera Cornelissen
Gewenste Oplossing:
?

