Klacht: Voor de zoveelste keer geen folderpakket ontvangen

op 21 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wederom geen folderpakket ontvangen. Al diverse malen gemeld op website Spotta en klacht.nl

Gewenste Oplossing:

Als de bezorgcoördinator persoonlijk contact hierover opneemt. Geen standaard reactie of zo.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 21 juni 2017 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Rijn,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Wij hebben afscheid genomen van de vaste bezorger. Volgende week begint er een nieuwe bezorger in uw wijk. Hopelijk is hiermee het probleem opgelost. Mocht er toch weer iets mis zijn met de bezorging dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Spotta klantenservice

Heeft op 05 juli 2017 om 09:30 geantwoord

Het is weer 1 week goed gegaan (di 27-6 wel ontvangen). Afgelopen week hebben we weer niets ontvangen. Misschien afscheid nemen van de nieuwe bezorger?

Bericht van Spotta

4 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw melding. Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde melding, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgerscoördinator op de hoogte brengen. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Loulou22