Klacht: Voor de zoveelste een overvolle trein

op 02 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tussen het traject Sittard en Heerlen zat de trein weer voor de ZOVEELSTE keer zo vol, dat er reizigers bij de tussenstops niet in konden stappen. WAAROM WORDEN ER GEEN 2 TREINSTELLEN INGEZET.
Hoe vaak moet dit nog gemeld worden, voordat hier IETS aan gedaan wordt.

Gewenste Oplossing:

Als er genoeg zitplaatsen zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 02 oktober 2017 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Danielle Daniels,

In je bericht geef je aan dat de treinen op het traject Sittard - Heerlen vaak te vol zijn waardoor niet alle reiziger mee kunnen reizen. Dit is minder prettig om te lezen. Wanneer treinen structureel te vol zijn dan wordt er gekeken of er ook extra materiaal ingezet kan worden. Deze beslissing wordt genomen op basis van meldingen van onze medewerkers en reizigers. Daarom heb ik je melding doorgestuurd zodat jouw ervaring meegenomen kan worden in deze beslissing. Excuses voor het ervaren ongemak!

Met vriendelijke groet,

^JE
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Danielle Daniels