Klacht: voor 4 personen geen ontbijt!

op 05 juli 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

De avond voor ons vertrek met de manager/eigenaar van het B&B duidelijk afgesproken dat wij de andere ochtend om 07:00 uur graag wilde ontbijten i.v.m. het halen van onze trein. Dit was geen probleem aldus de manager, al wilde wij om 06:00 uur ontbijten dan kon dat ook.
Wij hebben die avond ervoor alvast ons verblijf van 2 nachten voldaan om daarmee de andere ochtend nog wat tijd te besparen.
Wij waren de volgende ochtend om 07:00 uur in de ontbijt kamer, het ontbijt buffet was nog niet aanwezig en de manager/eigenaar was in geen velden of wegen te bekennen, alles bleef in diepe rust in het B&B.
Wij hebben tot 07:20 uur gewacht maar niemand verder gezien. Wij zijn toen met een lege maag(zelfs geen koffie) vertrokken naar het station en hebben daar een ontbijt gekocht voor in de trein.

Wij zijn tevreden als het door ons betaalde ontbijt wat wij niet hebben genoten aan ons wordt terug betaald( 4 x € 20,-)

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leo van Leeuwen
x