Klacht: Volle Toilettas kwijt!!!!!!!

op 01 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nog steeds kan ik er niet over uit dat mijn toilettas die niet eens dicht kon omdat deze vol zat met,
-Syoss 2x volle flessen!
-Nieuwe fles Si parfum
-Nieuwe dagcreme
-Nieuwe face wash
-Tangel Teezer haarborstel
-Douche schuim van Rituals
-Body creme van Rituals
Enz…..
Niet is terug gevonden terwijl ik op de dag dat ik weer thuis kwam van een weekend Port Zelande heb gebeld en dit heb gemeld!

Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat diegene die op maandag 25-04-2016 huisje nr. 136 heeft schoongemaakt en het linnengoed onder de trap heeft mee genomen, niet heeft gemerkt dat er een VOLLE TOILETTAS, die NIET dicht kon, onder stond. Daar moeten spullen uit gevallen zijn dat kan niet anders!

Ze gaven mij nog de hoop dat de toilettas dan terecht kon zijn gekomen in de wasserette. Omdat het s’ woensdags Koningsdag was moest ik donderdags terug bellen. Wat ik heb gedaan maar ook zonder succes.

-Ik heb op tijd gebeld dat mijn toilettas was blijven staan!
-Jullie hadden een nr. van het geboekte huis (136)!
-Jullie weten uit jullie administratie precies wie er dit huis heeft schoongemaakt!!!!!

Dan snap ik niet dat er niets van mijn spullen is teruggevonden!!!

Dan komt er ook nog eens bij dat onze dochter aan het herstellen was van een blindedarmoperatie waardoor zij geen gebruik kon maken van het zwembad. E. Bouman van de Receptie heeft op 23 april ’16 een mail voor mij gestuurd naar Port Zelande, Central Office met boekingsnr. 8555715 met de vraag of het mogelijk is om hier een vrij dagkaartje voor te regelen zodat onze dochter wanneer zij weer volledig hersteld zou zijn een keer een dagje kon komen zwemmen.

Helaas hebben wij hier nog steeds geen antwoord op gekregen.

Wij verbleven dit weekend samen met Fam. van Bree in een 8pers. cottages op Port Zelande boekingsnr. 8555715 / reserveringsnr. 1030055.
van vr. 22-04-2016
tot ma25-04-2016
Op zondag zijn wij vertrokken i.v.m. werk.

Mijn eigendom terug krijgen!!!!!

4 dagkaartjes zodat wij alsnog kunnen komen zwemmen met onze dochter die gelukkig helemaal is opgeknapt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 04 juli 2016 om 09:52 geantwoord