Klacht: Volle bussen

op 01 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Belachelijk dat er ’s morgens überhaupt maar om het half uur bussen rijden van Oss naar Eindhoven lijn 305. Daarnaast kan het toch niet zo zijn dat er vervolgens ook nog eens een bus langs het busstation van Veghel komt gereden die gelijk doorrijdt zonder mensen mee te nemen, omdat de bus al vol zit. Waardoor de velen scholieren die hier op het busstation staan te wachten, allemaal te laat komen en een half uur moeten wachten in de hoop dat ze in de volgende bus wel erbij passen. Waarom worden er geen extra bussen ingezet.

Afgelopen jaar reden de bussen 's morgens om het kwartier + er werden extra touringbussen ingezet. Dit was erg prettig reizen omdat je zeker weet dat je op tijd op school komt en daarbij was er zelfs altijd plek om te zitten.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Goedemorgen Andrea, De dienstregeling wordt met zorg ontworpen zodat zoveel mogelijk reizigers een zo optimaal mogelijke reiservaring hebben. Zo is er dus voor gekozen om een maal per half uur te rijden met lijn 305. Wanneer blijkt dat de bussen structureel te vol zijn, d.w.z. alle staan- en zitplaatsen zijn bezet, wordt er gekeken of het eventueel mogelijk is om extra materiaal in te zetten. De meldingen van reiziger worden meegenomen in deze beslissing. Graag hoor ik van je wanneer je dit precies hebt ervaren om dit intern door te kunnen geven. Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 10 september 2016 om 20:02 geantwoord

Beste Andrea,

Een tijdje geleden heb je een klacht over Arriva geplaatst op deze website. Wij hebben naar aanleiding daarvan om meer informatie gevraagd. Helaas hebben we die informatie tot op heden niet ontvangen. Ik sluit daarom deze klacht.

^NT
Arriva Webcare.