Klacht: Volle bussen

op 14 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Te laat door volle bus.

Bussen 315 en 335 naar Groningen zijn in het begin van het schooljaar erg druk.
Dit komt door de vele studenten die dan beginnen met studeren.

S\\\’ochtends, dus de bussen die rond 8 uur half 9 in Groningen zijn. Zitten zo vol dat op het station elke ochtend een groep mensen (ongv. 15) achterblijft op het station.

En vervolgens bij de bushalte oost a-32 Heerenveen gewoon doorrijdt omdat hij al vol zit.

Elke ochtend is er dus een groep met voornamelijk studenten die te laat komt op school omdat de bus al vol is.

S\\\’ochtends een extra bus inzetten zou dit probleem oplossen, ik weet dat dit mogelijk is want dit is in t verleden al eens gedaan.

Gewenste Oplossing:

Dat er extra bussen worden ingezet

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 16 september 2016 om 07:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sytske,

Omdat je tweemaal dezelfde klacht hebt gemeld, heb ik je vorige klacht doorgestuurd naar de betreffende regio zodat er naar het aantal in te zetten bussen voor lijn 315 en 335 gekeken kan worden.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door ICTstudent