Klacht: Volle bussen

op 14 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Te laat door volle bus.

Bussen 315 en 335 naar Groningen zijn in het begin van het schooljaar erg druk.
Dit komt door de vele studenten die dan beginnen met studeren.

S’ochtends, dus de bussen die rond 8 uur half 9 in Groningen zijn. Zitten zo vol dat op het station elke ochtend een groep mensen (ongv. 15) achterblijft op het station.

En vervolgens bij de bushalte oost a-32 Heerenveen gewoon doorrijdt omdat hij al vol zit.

Elke ochtend is er dus een groep met voornamelijk studenten die te laat komt op school omdat de bus al vol is.

S’ochtends een extra bus inzetten zou dit probleem oplossen, ik weet dat dit mogelijk is want dit is in t verleden al eens gedaan.

Gewenste Oplossing:

De buschauffeurs zijn altijd vriendelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 16 september 2016 om 06:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sytske,

Niet leuk om te lezen dat je 's ochtends volle bussen richting Groningen ervaart en er reizigers bij de halte(s) achter blijven. Ik maak er melding van bij de betreffende regio zodat er naar het aantal in te zetten bussen kan worden gekeken. Excuses voor het ervaren ongemak!

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door ICTstudent