Klacht: zeer slechte service bij proefabonnement

1234krantjevanpapier op 30 mei 2017 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16 mei een Volkslrant proefabonnement gekregen, voor een periode van 4 weken; daarna een email van VK dat de eerste bezorgdag is op 30 mei, TWEE weken later waardoor ik bijna de helft niet kan lezen wegens vakantie (shit)
Op 30 mei, vandaag, eindelijk: een run naar de brievenbus: LEEG!

De volkskrant afdeling service (sic) verschuilt zich voor het behandelen van klachten achter stemherkenning of andere duistere systemen, een rechtstreeks contact of zelfs email is er niet bij.

GEEN WONDER dat de volkskrant abonnees verliest, met zo\’n zeer onpersoonlijke instelling.. het was toch VOLKSkrant?

ik wens de volkskrant beterschap en menselijkheid,
Rob Elich

Gewenste Oplossing:

als het tot de botte organisatie doordringt dat je zo niet met mensen omgaat, en er een krant word bezorgd.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door