Klacht: omzetten abonnement

Ingrid Suyk op 28 augustus 2023 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Wij zijn nu 5 weken bezig ons abonnement om te zetten naar alleen digitaal. Klantenservice is heel slecht te bereiken. Als je iemand uiteindelijk aan de lijn hebt doen ze niet wat ze zeggen. Bellen niet terug of zo als later blijkt, hebben ze niks in het systeem gezet. Ze doen alsof je een aanbieding krijgt maar betaalt meer als er op de site aangeboden krijgt. https://www.volkskrant.nl/service/abonnementsvormen-en-reguliere-tarieven
Hier zeggen ze dat je 263,95 betaalt per jaar. Er staat nergens dat dat alleen voor nieuwe abonnees is. Dat is 21,99 per maand. De aanbieding is 22,06 per maand. Een aanbieding is bij de Volkskrant dus dat je meer moet betalen.

Wij zijn tevreden als wij het bedrag dat op de site aangeboden wordt moeten betalen. 263,95 per jaar. En niet de tijdelijke aanbieding die meer hoger is.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid Suyk