Klacht: volkomen onbereikbaar alleen geautomatiseerde mails met verkeerde informatie.

Ronald 55 op 30 juni 2020 over Belvilla in de categorie Vakantieparken

Vakantie geboekt in N-O Frankrijk bij Belvilla in aug 2019 voor de periode juli 2020. Direct aanbetalinganulleringsverz gedaan .Veel onduidelijkheid betreffende het coronavirus. Dus des te meer reden om bijtijds contact te zoeken met Belvilla. Blijkt totaal onmogelijk, zowel telefonisch als via de mail.
meerdere mails gestuurd met vragen en voorstellen om evt vakantie te verplaatsen in het geval we niet zouden kunnen gaan vanwege Corona.Alleen geautomatiseerde mails terug met verkeerde boekingsdata! Dus nog geen rest betaling gedaan , wilden uiteraard eerst contact met Belvilla of de reservering wel klopte ( ook vanwege alle negatieve reviews op internet waar mensen hun geld niet terugkregen etc.) Vakantie inmiddels geanulleerd door Belvilla! Wij wilden gaan! Nog geprobeerd evt andere huis te reserveren, maar wederom geen contact mogelijk!! Bovendien ze rekenen zelfs nog extra anulleringskosten ! Kortom, een zooitje! Nu al weken bezig geld terug te krijgen. Inmiddels eindelijk eens een echtemail terug met de mededeling dat ze eerst alles grondig willen onderzoeken?? Totale chaos daar of gewoon oplichterij?

Als we het bedrag vd aanbetaling en de anulleringsverz. kosten terug hebben gekregen

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belvilla

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belvilla nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Belvilla in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belvilla een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belvilla

Heeft op 03 juli 2020 om 12:47 geantwoord