Klacht: voel mij goed belazerd

op 26 januari 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

voel mij goed belazerd , dit is geen kraslot met prijzen dit is pure verlakkerij .125 euro aan boodschappen winnen , maar dan moet je eerst overstappen bah

ik kom al heel veel jaren bij Dirk , nooit ontevreden geweest , maar nu haal ik daar mijn boodschappen niet meer ,ik ga naar een andere winkel

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Dirk van den Broek

8 maanden geleden - Beste mevrouw Vasthout, Allereerst mijn excuses voor uw late reactie via de website Klacht.nl Jammer dat u teleurgesteld bent over de actie. Ik kan me voorstellen dat onze reactie overbodig is omdat de actie al is afgelopen, ik geef u wel graag antwoord en uitleg op uw klacht; de 'Kras&Win' actie en het aanbod van NLE kunt u als 2 losstaande acties zien. Via ieder kraslot maakt u kans op één van de ruim 3300 prijzen. Als u niet direct gewonnen heeft maakt u nog steeds kans op één van de hoofdprijzen zoals ‘een jaar lang gratis boodschappen’. Óf u kunt gebruik maken van het aanbod van NLE (Nederlandse Leverancier maatschappij). Als u overstapt ontvangt u als nieuwe klant €125,- shoptegoed. Dit is geen winkans, dit ontvangt iedereen die overstapt. U zit nergens aan vast. Ter bevestiging wordt u doorgelinkt naar de officiële website waar u met uw persoonsgegevens bevestigt om over te stappen. U bent dus tot nergens toe verplicht. De actievoorwaarden vindt u onderaan het invulformulier of via de link: https://bespaarweken.dirk.nl/NLE_Dirk_Actievoorwaarden.pdf Neem gerust contact op als u nog vragen heeft. Ondanks dit wens ik u alsnog een prettige dag toe.

8 maanden geleden - o dan heb ik 120 euro aan boodschappen te goed te goed

Reactie van de melder van de klacht mevr vastenhout

8 maanden geleden - als dat los staat van dat energie aanbod heb ik 120 euro aan boodschappen te goed

Reactie van de melder van de klacht mevr vastenhout

8 maanden geleden - en ik heb de dag dat ik een kras lot kreeg gelijk gereageerd dus ik was niet te laat maar ja jullie komen toch overal mee weg

Bericht van Dirk van den Broek

8 maanden geleden - Beste mevrouw Vastenhout, Als u overstapt naar een andere leverancier maatschappij, dan ontvangt u € 125,- shoptegoed. Het aanbod van de NLE moet u los zien van de 'Kras&Win' actie. Met de 'Kras&Win' actie ziet u direct of u een prijs heeft gewonnen. Heb ik u zo voldoende geïnformeerd? Neemt u anders telefonisch contact met de klantenservice Dirk op als er nog onduidelijkheden zijn. Tot slot wens ik u alvast een prettig weekend toe.

Alle klachten die gemeld zijn door mevr vastenhout