Klacht: Voel me belazerd

op 14 september 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Foto’s op booking.com komen niet overeen met de werkelijkheid. Als je de foto’s bekijkt denk je in een mooi complex te komen en lijkt het in de beschrijving of ik ergens terecht kom waar meerdere apartementen zijn. Bij de locatie zie je een straat. Echter bij de bevestingsmail als je dan de locatie in je agenda zet na het boeken zie je in een keer dat je bij een gewoon woonhuis terecht komt. Lig nu niet in een apartement maar in een omgebouwde garage. Met een tussendeur naar de eigenaarshuis. Waarvan ik geen sleutel heb. Slaapt nu niet echt rustig. Booking.com bedankt maar niet heus. Voelt voor mij aan als een gevalletje belazerd of te wel kat in de zak.
Als je probeert te annuleren zeggen ze doodleuk kost u 180 euro. Van de 230 euro van de reservering.
En oja en zeggen ze; wij als booking.com zijn niet verantwoordelijk voor de foto’s op hun eigen site.
Erg jammer dit. Na alle goede boekings ervaring met booking.com
Maar dit is duidelijk een nul, zero, gevalletje opgelicht. Zo voelt het.
Gelukkig is het wel schoon. Je boekt een cosy suite en ligt vervolgens in een omgebouwde garage.

Andere accommodaties die wel klopt met wat de foto's weer geeft. Op de site van booking.com
Dan kan ik namelijk een wel over wogen keuze maken. Als ik bij iemand een omgebouwde garage of illegaal kamertje wil huren. Doe ik dat bij andere site's Verwacht dit niet van een site als booking.com.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door p.wall