Klacht: voedsel vergifteging

op 30 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

we zijn een week bij Sandur geweest met 7 personen van Maandag 25 juli tot vrijdag 29 juli! park op zich geen klachten ,woensdag de de 27 zijn wezen eten bij de plaza in het midden van het park mij vriend had sate varkenshaas toen we terug in het huisje kwamen werdt hij ziek! hele nacht overgeven en diaree de volgende lag hij op bed smiddags werdt zo erg dat zijn dochter hem naar ziekenhuis heeft gebracht, daar heeft hij tot zaterdag ochtend gelegen met gevolg dat ik een hotel moest nemen want vrijdag moesten uit het huisje hotel kosten waren 100,20 euro 1 nacht mijn zoon heeft van uit Almere me moeder opgehaald en zijn dochter toen bleef ik over met de dochter van me vriend met een baby en nog een meisje van 7 jaar ! wij moesten vrijdag voor 7 personen inpakken de auto van ons daar achter gelaten met bagage want dat kon niet anders, ik ben door zijn dochter naar zieken huis gebracht en in het ziekenhuis gevraagt naar dicht bij zijn de hotel hampstire daar er vakantie periode is kreeg ik een dure kamer waar ik niet op zat te wachten! Mijn vriend heeft vanaf donderdag tot zaterdag aan het infuus gelegen zaterdag om 12 uur werdt ontslagen uit het ziekenhuis met de mededeling hij had een voedsel vergifteging opgelopen ! wij hebben door aan raden van hotel dit neer gelegd bij de Sandur die al eerder was gebeld door het hotel zodat ze er rekening konden houden met onze komst in het hotel zeiden ze als bij ons gebeurt dan zetten we alles op alles om de klant te behouden des noods beiden wij een weekend in een van ons andere hotels! Ja dacht ik ze heeft gelijk ik heb hier schade van geleden laat ik het melden want als je dit gebeurt denk je niet aan dat soort dingen!bij Sandur aan gekomen kregen er geen speld tussen ze bleef vol houden dat het vlees goed was en elke dag wordt gecontroleerd …maar waar mensen werken worden ook fouten gemaakt maar op die dag was er niemand geweest met zo een klacht dus dropen wij af ! toch geeft mij dit een naar gevoel zeker om dat mij zoon in de horica heeft gewerkt en ik werkzaam ben geweest bij albert heijn en zo ga je niet met klanten om!

Ik zou Tevreden zijn geweest als ze haar excuus aan had geboden en had gezegd ik wil een kleine pleister op de wondt leggen hele goed maken kan ik het niet . maar ik wil uw wel behouden als klant ik bied uw een weekendje in een ander park aan of bonnen om te zwemmen in de eemhof voor alle personen die daar door getroffen zijn! Maar niets is minder waar

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 09 augustus 2016 om 09:39 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door johnros