Klacht: Voedsel niet goed

op 22 augustus 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij hadden een weekendje center Parcs geboekt bij bungalows.nl. Van 19-8-2016 tm 22-8-2016. Alles was super goed geregeld en de huisje sparen echt goed schoon.

Alleen toch even een min puntje waar wij absoluut niet blij mee waren. Wij hadden besloten de 21 ste op zondag makkelijk te gaan eten en een patatje te gaan halen bij snacks. Dit bedrijf is te vinden in de market dome. Wij vonden het al vrij prijzig voor wat we kregen. Maar ach het is vakantie. Na het gegeten patatje en frinkandelletje ging het helemaal mis. Mijn moeder en ik zijn er echt goed ziek van geweest. Ik heb nog daarna de gehele nacht last gehad van zware buikpijn en heb de hele nacht liggen zweten, en dus geen oog dicht kunnen doen. Dit heeft wel een deel van mij vakantie verpest. Ik wilde namelijk nog de volgende dag gaan zwemmen in het zwembad maar omdat ik nog steeds niet lekker was besloten om de spullen in te pakken en richting huis te gaan. Nu thuis aangekomen nog steeds niet helemaal fit. Misschien eens een controle daar uit voeren op hygiene?

Mvg Nathalie schrijvers

Als er een terug koppeling komt over hoe dit opgelost kan worden en een hele nacht niet geslapen en een dag zwemmen kwijt!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 29 augustus 2016 om 09:45 geantwoord

Heeft op 29 augustus 2016 om 09:56 geantwoord

Slechte oplossing maar hopen dat dat er geen kinderen zo ziek worden als ik ben geweest! Na 4 dagen nog ziek geweest mijn hele vakantie naar de Filistijnen !!!! Dankjewel !!

Alle klachten die gemeld zijn door Naatjuh123