Mijn Klacht:
Had via Internet op zondag 8/2 een nieuwe telefoon besteld met nummerbehoud. Netjes via I-deal betaald. 4 minuten later werd de bestelling geannuleerd. Je kan pas op maandag contact opnemen! gebeld, ja uw bestelling is geannuleerd waarom? dat wist niemand te vertellen. Wanneer krijg ik mijn geld terug? Tussen 5 en 10 dagen. Later telefonisch besteld met nummer behoud, weer geannuleerd. Weer gebeld, bleek men mijn vodafoon nummer niet te kennen bij vodafoon! Uiteindelijk zal alles goed komen? Voor 20/2 heeft u uw telefoon en dan wordt het nummer overgezet. Echter geen telefoon en sim-kaart geblokkeerd. Beltegoed kwijt! Vraag waarom? Wij hebben uw zending geblokkeerd. Waarom? Dat kon niemand zeggen. Zeer slechte service van Vodafoon
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als men mijn bel te goed terug stort, of een nieuwe simkaart geeft met mijn bel tegoed daar op gezet en excuses van Vodafoon

