Mijn Klacht:
Hallo,
Ik had mijn telefoon laten vallen en het scherm is nu helemaal kapot.
Aangezien ik 20 april pas kon verlengen heb ik Vodafone gebeld. Het verhaal netjes uitgelegd en gevraagd of ze wat voor me konden doen, toen werd mij gezegd dat ik de week erop weer moest bellen omdat ik dan 6 maanden van te voren kon verlengen dus zo gezegd zo gedaan die week erop donderdag 19 februari 2015 weer gebeld en alles rond gemaakt ze vertelden dat het 3 weken kon duren voordat ik mijn nieuwe toestel had. Eind vorige week heb ik ze weer gebeld of ze al wat meer wisten en werd mij gezegd dat het nog een week ging duren. Oké kan ik mee leven, vandaag weer is gebeld nu word mij gezegd uw bestelling is nu op de afdeling waar het wezen moet maar mevrouw het kan nog 2 weken duren voordat u hem heeft ontvangen. Ik werd een beetje boos en zei hun dat ze vanaf het begin wat duidelijker hadden moeten zijn en dat ik net zo goed tot 20 april had kunnen wachten en dan naar de Vodafone winkel had kunnen gaan. Mijn scherm valt nu letterlijk en figuurlijk uit elkaar kan er weinig meer mee en spoed konden ze er niet achter zetten want dat stond er al achter.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn telefoon deze week binnen heb.

