Mijn Klacht:
Ik heb 2 jaar geleden een Sizz abonnement afgesloten met de bij behorende voorwaarden. Hierin staat 1 maand opzegtermijn. Ik kan niet op de zakelijke site inloggen maar op de gewone site. Nu zegt Vodafone dat ik een zakelijke klant ben en 3 maanden opzeg termijn heb. In de voorwaarden van Sizz staat duidelijk 1 maand opzegtermijn maar de klanten service van Vodafone blijft bij 3 maanden.
Gewenste Oplossing:
Als Vodafone zich aan het contact houd van 1 maand en excuus aanbied en beloofd dit in de toekomst dit soort klantvriendelijkheid /klantje pesten probeert te voorkomen.

