Mijn Klacht:
STB van vodafone thuis werkt niet fatsoenlijk, opnames worden maar half uur opgenome terwijl schijf leeg is.
Film kijken en opnemen, wisselvenster blijft boven in aan staan, met groen voor wissel en rood niet wisselen. Druk ik op rood stopt de opname. En anders continu dat vervelende schermpje in beeld.
Als dat gedoe met opnemen en tv kijken zo blijft, eis ik per direct stopzetten van mijn abonnement.
Gewenste Oplossing:
Probleem verhelpen. En anders per direct stopzetten van abonnement zodat ik naar andere provider kan overstappen!

